You have reached the website


Найбільш поширені запитання


Початок роботи

Як я можу зробити замовлення?

* Увійдіть в свій обліковий запис, використовуючи пароль та е-мейл адресу.
* Перегляньте асортимент напоїв, аксесуарів чи кавомашин та оберіть категорію продукції, яка вас цікавить. 
*Виберіть кількість одиниць продукції, натиснувши на клавішу "Додати в кошик". 
* Коли ви завершите покупки, натисніть на віконце з кошиком в правому куті вашого екрану.
* Ви отримаєте можливість переглянути вміст вашого кошику та внести зміни в кількість позицій, а також видалили чи додати потрібні позиції.
* Ви можете змінити кількість позицій в кошику натиснувши клавішу "Оновити кошик". 
* Натисніть на "Завершити покупки", як тільки ви будете задоволені замовленням та дотримуйтесь інструкцій, які з'являться у вас на екрані.
 
Якщо ви приймаєте участь в акційному замовленні, повідомте про це оператора, який вам зателефонує після підтвердження замовлення.

Я не можу знайти позицію в он-лайн магазині. Це означає, що вона недоступна?

Якщо ви не можете знайти якусь позицію в нашому магазині, можливо, вона є недоступною на даний момент до замовлення чи більше не випускається. Ми можемо вам надіслати повідомлення, коли ця позиція знову з'явиться на складі, у випадку, якщо позиція не знята з виробництва. Просто натисніть на "Повідомити" коли будете перглядати потрібний продукт та ваш запит буде переданий на обробку. 

Як я можу відмінити замовлення?

Ви можете повернути замовлення протягом 14 днів з дати його придбання, повідомивши про це нашого оператора Гарячої лінії за телфоном 0800503010. При цьому вам буде повернена лише вартість товару, вартість доставки не повертається. Акційні товари обміну та поверненню не підлягають. 

Я можу здійснювати покупки он-лайн, якщо я не маю кавомашини або якщо я її не зареєстрував?

Так, звичайно, можете. Але вам потрібно зареєструватись перед тим, як здійснювати покупки.

Я хочу змінити деталі мого облікового запису

Для зміни чи внесення деталей до вашого особистого облікового запису вам потрібно  натиснути на клавішу  "Мій обліковий запис", яка знаходиться зверху головного меню. Введіть вашу е-мейл адресу та пароль в надану форму та натисніть "Увійти". Ви отримаєте змогу переглянути всі деталі вашого облікового запису.
 
Ви зможете змінити вашу адресу доставки, виставлення рахунку, переглянути історію ваших замовлень, ваш лист побажань та переглянути ваш кредит в інтернет-магазині. 

Як я можу відписатись від розсилки NESCAFE® Dolce Gusto®?

Щоб відписатись, ви можете просто натиснути на посилання "відписатись", яке знаходиться в кожному отриманому від нас листі.  Крім того, ви можете зателефонувати до нашої Гарячої лінії та повідомити про ваше небажання отримувати розсилку чи відправити електронного листа поштою.
Будь ласка, зауважте, що в такому випадку у вас не буде змоги отримувати від нас інформацію.

Ми сподіваємось, що ви залишитесь з нами. Залишаючись нашим підписником ви матимете змогу:
- Бути першим, хто дізнається про наші новинки та запуски нових продуктів та смаків

- Отримувати поради по догляду за вашою кавомашиною                            

- Приймати участь в акціях та користуватись спеціальними пропозиціями


Будь ласка, залишайтесь з нами. Згідно з нашими процедурами, ви можете отримати деяку комунікацію протягом місяця.

Я можу придбати NESCAFÉ® Dolce Gusto® в інших країнах?

Так. Просто оберіть прапор потрібної вам країни здійснення покупок в верхньому правому кутку екрану.

Я вперше на NESCAFÉ® Dolce Gusto®, як я можу зареєструватись?

Реєструйтесь тут чи заходьте в поле  "Мій обліковий запис" зверху цієї сторінки та натиснувши посилання "Приєднатись зараз". Після переходу за посиланням, просто дотримуйтесь інструкцій, які з'являться на вашому екрані. Після завершення реєстрації ви отримаєте листа з посиланням, за яким ви маєте перейти, щоб підтвердити реєстрацію.

Я не отримав лист-підтвердження для завершення своєї реєстрації.

Будь ласка, перевірте вашу скриньку зі спамом. Якщо ви не знайдете, зачекайте 1 годину, та якщо лист не надійде, зателефонуйте, будь ласка, до нашої гарячої лінії 0800503010.

Я щойно зареєструвався на сайті NESCAFÉ® Dolce Gusto®, як я можу увійти до свого облікового запису?

Натисніть на поле "Мій обліковий запис", яке знаходиться зверху головного меню. Введіть вашу е-мейл адресу та пароль в форму, наведену на екрані та натисніть клавішу "Увійти"

Як я можу перевірити інформацію в своєму обліковому записі?

Натисніть на поле "Мій обліковий запис", яке знаходиться зверху головного меню. Введіть вашу е-мейл адресу та пароль в форму, наведену на екрані та натисніть клавішу "Увійти". Ви зможете переглянути всі деталі, які зазнечені у вашому обліковому записі. Тут ви можете оновити вашу адресу доставки, переглянути історію замовлень, лист побажань та надати більше інформації про себе та вашу кавомашину.

Я не можу перейти за посиланням яке було надіслано на мій е-мейл

Якщо посилання не працює, будь ласка, скопіюйте його та вставте у віконце вашого інтернет-браузера.

Якщо посилання не працює, будь ласка, переконайтесь що термін його дії не завершився. Різні провайдери встановлюють терміни дії посилань, як правило в проміжку від 60 до 90 діб, тобто надають достатньо часу для підтвердження вашої реєстрації. Якщо термін дії вашого посилання вичерпано, будь ласка, зареєструйтесь знову.

Як я можу отримати мої подарункові капсули?

Для отримання подарункових капсул  NESCAFÉ® Dolce Gusto®, власник кавомашини має спочатку зареєструвати її.  Для реєстрації Вам потрібен унікальний код, який знаходиться в брошюрі разом з вашою кавомашиною. Для ознайомлення з правилами та умовами, будь ласка, перейдіть у розділ ПІДТРИМКА/РЕЄСТРАЦІЯ КАВОМАШИНИ або за посиланням https://www.dolce-gusto.ua/pages/info-and-service/coffee-machines-registration/ . Ви можете провести процедуру реєстрації кавомашини в будь-який зручний для вас час.

Ваш веб-сайт є безпечним?

Сайт  NESCAFÉ® DOLCE GUSTO® є повністю безпечним та відповідає найвищим вимогам безпеки до інтернет-платформ.

Я можу зробити замовлення он-лайн чи по телефону?

Так, ви можете зробити замовлення по телефону чи в режимі он-лайн, в залежності від того, як вам буде зручно.

Я проживаю за межами території України, я можу замовити продукцію?

Ні, доставка замовлення здійснується виключно в межах території України.

Які переваги моєї реєстрації на сайті NESCAFÉ® DOLCE GUSTO®?

Коли ви зареєструєтесь на сайті NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ви отримаєте доступ до безлічі різноманітних переваг, серд яких:

- Отримаєте 2 упаковки капсул в подарунок за реєстрацію кавомашини*

- Отримаєте доступ до замовлення всього асортименту напоїв  NESCAFÉ® Dolce Gusto®

- Унікальні аксесуари є доступними до замовлення лише на нашому cайті

- Можливість отримання безкоштовних зразків для дегустації

- Ексклюзивні пропозиції та акції

- Останні новини про нові смаки та кавомашини

- Поради по догляду за вашою кавомашиною

- Допомога та консультації у випадку проблем з вашою кавомашиною.

Я забув деталі для входу в мій обліковий запис.

Ваш пароль є чутливим до регістру. Для перевстановлення паролю, натисніть на віконце "Забули свій пароль?" у правому куті сторінки.  Введіть вашу е-мейл адресу. На ваш е-мейл буде надісланий лист з новим паролем. Як тільки ви увійдете до свого облікового запису вам потрібно буде змінити свій пароль на такий, який вам зручно буде запам'ятати. Якщо е-мейл ви не отримаєте протягом 30 хвилин, перевірте пошту в кошику для спаму.

Про машину

Як працює кавомашина?

Помпа кавомашини  NESCAFÉ® Dolce Gusto® подає воду в капсули під тиском до 15 Бар. Високий тиск та особливість конструкції капсули дозволяють отримувати найвищу якість смаку кави та аромату.
Тиск кавомашини схожий з тиском, який використовується в професійних кавомашинах, в той час як кавомашини з фільтром використовують при приготуванні кави тиск в 1 бар (звичайний атмосферний тиск). Дізнатись більше тут.

Я можу тут замовити деталі до кавомашини?

Якщо ваша кавомашина потребує ремонту, будь ласка, зателефонуйте до Гарячої лінії NESCAFÉ® Dolce Gusto®  за номером 0800503010 та ми будемо раді вам допомогти.  

Я щойно розпакував свою кавомашину і мені здається, що бракує однієї з деталей

Будь ласка, уважно перевірте вміст коробки, можливо деталь все ще там. Якщо ні, поверніть кавомашину в місце придбання. При умові, якщо кавомашина була придбана в нашому інтернет-магазині, зателефонуйте нам за номером 0800503010.

Як часто мені портібно проводити очищення кавомашини від накипу?

Рекомендовано проводити очищення кавомашини від накипу кожні 3-4 місяці або після 400 приготувань напоїв. Дізнатись більше про очищення вашої кавомашини від накипу тут.

Я викинув буклет, який йде разом з кавомашиною в упаковці. Я можу отримати новий з кодом для реєстрації он-лайн?

Якщо ви не можете знайти буклет з унікальним кодом для реєстрації вашої кавомашини NESCAFÉ® Dolce Gusto®, будь ласка, зателефонуйте за номером 0800503010.

Я можу здійснювати покупки он-лайн, якщо я не маю кавомашини або якщо я її не зареєстрував?

Так, звичайно, можете. Але вам потрібно зареєструватись перед тим, як здійснювати покупки.

Для чого потрібна процедура очищення від накипу моїй кавомашині?

З часом накип зменшує інтенсивність потоку води, потужність та може впливати на нагрівання води при приготуванні ваших напоїв. Видалення накипу кожні 3-4 місяці триматиме напор води та тиск помпи на відповідному рівні. Натисніть тут для отримання додаткової інформації про очищення кавомашини та інші поради стосовно догляду за вашою кавомашиною. 

Як я можу провести процедуру очищення від накипу моїй кавомашині MELODY®?

**ЗВЕРНІТЬ УВАГУ** Ми рекомендуємо замочити ваш тримач для капсули на 30 хвилин в очищуючому розчині.  Ви можете використовувати той самий розчин, що і для очищення кавомашини.

Натисніть на посиланням тут, щоб переглянути відео, як просто очистити вашу кавомашину від накипу.

Приготування до очищення:
1. Заповніть ємність для води спеціально підготовленим розчином (дотримуйтесь інструкцій на упаковці)                                                         

2. Вставте пристрій для очищення та поставте чашку під носиком подачі кави                                                                                                      

3.    Вимкніть кавомашину та поставте важіль в позицію для приготування гарячих напоїв.

4.     Увімкніть машину та змініть позицію важіля в позицію для приготування холодних напоїв, а потім назад в позицію для приготування гарячих через 5 секунд.

5.     Встановіть важіль в середню позицію, зелений сигнал кавомашини має блимати кожні 2 секунди. Кавомашина в режимі очищення від накипу.

Очищення:
1. Зруште важіль в позицію для приготування гарячих напоїв на 90 секунд (чи доти поки резервуар з водою не стане порожнім) та поверніть важіль в середню позицію.

2. Наповніть резервуар для води рідиною, яка щойно пройшла процедуру очищення.

3. Зруште важіль в позицію для приготування холодних напоїв на 90 секунд (або поки ємніть з рідиною не стане порожньою) та поверніть важіль в середню позицію.

4. Зачекайте 2 хвилини.

Полоскання:
1. Промийте та наповніть резервуар водою та замініть чашку під носиком подачі кави.                          

2. Дайте воді промити кавомашину протягом 90 секунд в гарячій позиції та протягом 90 секунд в холодній.

3. Поверніть важіль в середню позицію та вимкніть кавомашину.

4. Вийміть пристрій для очищення. Кавомашина більше не знаходиться в режимі очищення.
 

Як я можу провести процедуру очищення від накипу моїй кавомашині MELODY® ІІ, PICCOLO, CIRCOLO чи GENIO ?



Натисніть на посиланням тут, щоб переглянути відео, як просто очистити вашу кавомашину від накипу або ознайомтесь з інструкціями, наведеними нижче:

Приготування до очищення:
1.     Заповніть ємність для води спеціально підготовленим розчином (дотримуйтесь інструкцій на упаковці).                                                          

2.   Вставте порожній тримач для капсул в кавомашину під носиком подачі кави.                                      

Очищення:

1. Натисніть клавішу Увімкнути / Вимкнути та тримайте її натиснутою 5 секунд доки вона не заблимає зеленим.                                                                                                                      

2. Будь ласка, зверніть увагу на те, що клавіша блиматиме зеленим вогнем протягом усього процесу очищення кавомашини.                                                                    

3. Поверніть важіль в позицію приготування гарячих напоїв доки половина розчину не пройде через кавомашину.

4. Зруште важіль вліво та залиште на 5 хвилин.                                                                    

5. Зруште важіль в позицію для приготування холодних напоїв доки залишок рідини не пройде через кавомашину.

6. Поставте важіль в середнє положення та залиште на 5 хвилин.

Полоскання:

1. Промийте резервуар та наповніть його свіжою водою, замініть чашку під носиком подачі кави.      

2. Зруште важіль вліво в положення для приготування гарячих напоїв  доки половина води не пройде через кавомашину ( півлітра).

3. Поверніть важіль вліво в позицію для приготування холодних напоїв доки залишок води не пройде крізь кавомашину. Це виведе кавомашину з положення очищення від накипу.

5. Протріть кавомашину сухою ганчіркою.  

Подальше використання:

1. Увімкніть кавомашину швидким натисканням клавіши Увімкнути / Вимкнути.

2. Очищайте кавомашину один раз в 3-4 місяці.

Моя машина перестала працювати

Натисніть тут для перегляду відео про процедуру очищення кавомашини від накипу.   Якщо очищення кавомашини не призвело до розблокування пристрою, будь ласка, зв'яжіться з нами за номером Гарячої лінії NESCAFÉ® Dolce Gusto®  безкоштовно 0800503010.

Про капсули

Капсули підлягають повторній переробці?

Понад 90% упаковки продукції Nestle підлягає повторній переробці, але, нажаль, капсули NESCAFÉ® Dolce Gusto® не підлягають повторній переробці. Ми працюємо над цим  та плануємо повернутись до вас з рішенням стосовно цього питання.

Як багато кави мені потрібно для однієї чашки?

Всі наші напої вимагають використання однієї чи двох капсул. Кількість води, яку ви використовуєте для приготування залежить від вашого вибору, але наші пропозиції ми приводимо на зворотній стороні упаковки. 

Якщо у вас автоматична кавомашина, ви можете орієнтуватись на кількість ділень на упаковці  капсули та обирати в кавомашині дозування, яке відповідає кількості міток, вказаній на капсулі. Це дасть вам вірне дозування кожної готової чашки кави.

Дізнатись більше про напої NESCAFÉ® Dolce Gusto® тут.

Як я можу знати, яку капсулу для якого напою я маю використовувати?

Напис зверху капсули вкаже вам на назву напою, але вам потрібно звернути увагу на колір основи капсули, щоб переконатись, що це чорна, чи біла чашка чи какао напій:

 -Молочна капсула білого кольору
- Капсула кави темно-коричнева або чорна
- Шоколадна капсула легкого коричневого кольору
- Холодні напої мають сріблястий колір капсули.

Натисніть тут для перегляду способів приготування різних видів напоїв в режимі он-лайн.

Де я можу придбати капсули?

Ви можете придбати понад 12 видів капсул в нашому інтернет-магазині. Щоб почати купувати зараз натисніть тут. Ви можете придбати капсули в наших основних супермаркетах, таких як Метро, Ашан, Караван та Сільпо.

Ви плануєте виробництво яких-небудь інших капсул, окрім цих в майбутньому?

Ми завжди слідкуємо за тим, щоб дивувати наших споживачів новими смаками та випускаємо 1-2 нові продукти щороку.
Якщо ви цього ще не зробили, будь ласка, підписуйтесь на нашу розсилку, щоб бути в курсі новинок та нових надходжень нашої продукції в майбутньому. Ви можете зробити це увійшовши в свій обліковий запис натиснувши "МІй обліковий запис", а потім "Моя розсилка", коли ви увійдете в свій профіль. 

Моя коробка з капсулами не містить ніякого молока

Для наших напоїв, таких як Лате чи Капучіно вам потрібно використовувати 2 капсули - одна з яких містить молоко. Більшість наших напоїв не містять молоко, таких як Еспресо, Лунго, Баріста та інші.

Напис зверху капсули вкаже вам на назву напою, але вам потрібно звернути увагу на колір основи капсули, щоб переконатись, що це чорна, чи біла чашка чи какао напій:

 -Молочна капсула білого кольору
- Капсула кави темно-коричнева або чорна
- Шоколадна капсула легкого коричневого кольору
- Холодні напої мають сріблястий колір капсули.

Натисніть тут для перегляду способів приготування різних видів напоїв в режимі он-лайн.

Якщо ви перевірите вашу коробку з капсулами та переконаєтесь, що не отримали достатню кількість капсул, будь ласка, зателефонуйте нам на Гарячу лінію NESCAFÉ® Dolce Gusto® за номером 0800503010.

Яку ложку треба купити для чашки капучіно?

Будь ласка, натисніть тут для перегляду асортименту наших ложок. Ми рекомендуємо використовувати малу ложечку для капучіно.

Якщо ми не відповіли на ваше запитання, або якщо ви не можете знайти відповідь на своє запитання, будь ласка, зателефонгуйте на Гарячу лінію NESCAFÉ® Dolce Gusto® за номером 0800 503 3010.

Моє замовлення

Які види розрахунків доступні мені для оплати покупки?

На даний момент доступним є лише розрахунок по факту доставки готівкою. Нам дуже шкода, але інші способи розрахунку на данимй момент недоступні. Ми працюємо над тим, щоб найближчим часом у вас була змога розраховуватись карткою в режимі он-лайн.

Я можу замовити в режимі он-лайн на сайті чи по телефону?

Так, ви можете зробити замовлення по телефону чи в режимі он-лайн, в залежності від того, як вам буде зручно.

Я живу поза межами території України, я можу замовити капсули?

Ні, доставка замовлення здійснюється виключно в межах території України.

Ви доставляєте на адресу абонентських скриньок?

Ні, доставка здійснюється лише на діючу поштову адресу.

Як мені змінити адресу доставки чи замовлення після його завершення?

Нам дуже шкода, але ви не можете вносити зміни в замовлення, яке ви вже підтвердили та відправили. Ви маєте можливість повернути небажані позиції з вашого замовлення, коли отримаєте доставку.

Яка кур'єрська служба буде здійснювати доставку? Я можу відслідковувати статус замовлення?

Досткавку здійснює лише "Нова пошта" в межах території України. Щоб дізнатись статус замовлення, будь ласка, зателефонуйте в інтернет-магазин по телефону (044) 501-93-52.

Чи можу я повернути або обміняти товар?

Ви можете обміняти або повернути товар впродовж 14 днів після отримання замовлення. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

- товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. п.

- товар повністю укомплектований, цілісність упаковки не порушена

- збережені всі ярлики та заводське маркування

 

Якщо товар, зокрема, кавомашина, не працює, обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не були порушені.

 

 

Я не задоволений своїм замовленням

Якщо ви не задоволені отриманим замовленням, ви маєте змогу його повернути. Для з'ясування деталей зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800503010.

Я щойно розпакував свою кавомашину і мені здається, що бракує однієї з деталей

Будь ласка, уважно перевірте вміст коробки, можливо деталь все ще там. Якщо ні, поверніть кавомашину в місце придбання. При умові, якщо кавомашина була придбана в нашому інтернет-магазині, зателефонуйте нам за номером 0800503010.

Як я можу розмістити замовлення?

* Увійдіть в свій обліковий запис, використовуючи пароль та е-мейл адресу.
* Перегляньте асортимент напоїв, аксесуарів чи кавомашин та оберіть категорію продукції, яка вас цікавить. 
* Виберіть кількість одиниціь продукції, натиснувши на клавішу "Додати в кошик". 
* Коли ви завершите покупки, натисніть на віконце з кошиком в правому куті вашого екрану.
* Ви отримаєте можливість переглянути вміст вашого кошику та внести зміни в кількість позицій, а також видалили чи додати потрібні позиції.
* Ви можете змінити кількість позицій в кошику натиснувши клавішу "Оновити кошик". 
* Натисніть на "Завершити покупки", як тільки ви будете задоволені замовленням та дотримуйтесь інструкцій, які з'являться у вас на екрані.
 
Якщо ви приймаєте участь в акційному замовленні, повідомте про це оператора, який вам зателефонує після підтвердження замовлення.

Які види розрахунків доступні мені для оплати покупки?

На даний момент доступним є лише розрахунок по факту доставки готівкою. Нам дуже шкода, але інші способи розрахунку на данимй момент недоступні. Ми працюємо над тим, щоб найближчим часом у вас була змога розраховуватись карткою в режимі он-лайн.

Як я можу відмінити замовлення?

Ви можете повернути замовлення протягом 14 днів з дати його придбання, повідомивши про це нашого оператора Гарячої лінії за телфоном 0800503010. При цьому вам буде повернена лише вартість товару, вартість доставки не повертається. Акційні товари обміну та поверненню не підлягають. 

Я хочу змінити деталі мого облікового запису

Для зміни чи внесення деталей до вашого особистого облікового запису вам потрібно  натиснути на клавішу  "Мій обліковий запис", яка знаходиться зверху головного меню. Введіть вашу е-мейл адресу та пароль в надану форму та натисніть "Увійти". Ви отримаєте змогу переглянути всі деталі вашого облікового запису.
 
Ви зможете змінити вашу адресу доставки, виставлення рахунку, переглянути історію ваших замовлень, ваш лист побажань та переглянути ваш кредит в інтернет-магазині. 

Я можу придбати NESCAFÉ® Dolce Gusto® в інших країнах?

Так. Просто оберіть прапор потрібної вам країни здійснення покупок в верхньому правому кутку екрану.

У мене є проблеми із заповненням форми реєстрації контакту / телефонного номеру, я можу надіслати е-мейл?

Використовуючи форму реєстрації контакту, у нас є більше можливостей реагувати на ваші запити та пропозиції. Однак, якщо ви надаєте перевагу листуванню поштою, ви можете надіслати нам лист чи зателефонувати за номером 0800503010.

Як я можу написати відгук на продукт?

Якщо ви бажаєте залишити відгук стосовно нашого продукту, ви можете просто перейти безпосередньо до продукту та натиснути на клавішу "Перегляди та відгуки". Як тільки ви його підтвердите, ваш відгук буде розміщений на нашому сайті.

Перед тим, як підтвердити свій відгук про продукт та публікацію його на нашому сайті, будь ласка, ознайомтесь з наступними правилами:
1. Сфокусуйтесь на своєму власному досвіді щодо нашого продукту: цей форум створений для того, щоб ділитись досвідом щодо продуктів NESCAFE Dolce Gusto.
2. Будьте обачними з приватністю інших відвідувачів сайту: не діліться особистою інформацією про інших.
3. Для чіткого розуміння: жодних безтактних,неправдивих та незаконних відгуків.
4. Без персональних образ, будь ласка: уникайте будь-яких агресивних, дискредитуючих або  загрозливих постів. Слідкуйте за інтонацією та тоном. Уникайте розміщення будь-якої інформації, яка містить расистські, етнічні, релігійні, гендерні або політичні висловлювання.
5. Залишайтесь вірними темі: без спаму, мережевих постів, комерційної реклами або дублюючих повідомлень.
6. Будьте чесними: не публікуйте контент, якщо ви знаєте, що він недостовірний, або не впевнені в правдивості наданої інформації.
Будь ласка, пам'ятайте, що контент, розміщеній на цій сторінці не обов'язково відображує нашу думку чи відповідає нашим вимогам. Ми не несемо будь-якої відповідальності за інформацію, надану на нашому сайті третіми особами. Ми залишаємо за собою право відмовитись від розміщення вашого відгуку, якщо він не відповідає перерахованим вище вимогам. Ми також можемо змінити правила розміщення відгуків в будь-який час.

Де і як можна обміняти або повернути товар?

Для Киян

Обміняти або повернути товар можна в офісі ТОВ «НП Логістик» за адресою:

вул. Компресорна, 3, с. Білогородка, Києво-Святошинський р-н, Київська обл.

Час роботи пункту обміну: понеділок-п'ятниця, з 10:00 до 18:00.

Для повернення товару при собі потрібно мати паспорт та копію товарно-транспортної накладної.

 

Для жителів інших міст

Відправте товар для обміну через службу доставки «Нова пошта» на адресу:

НП «Логістик-Нестле», м. Київ, відділення 208.

 

Для повернення товару зв'яжіться з нами за телефоном 0800 503010 і повідомте про повернення товару та ваші подальші побажання.

Для повернення грошових коштів необхідно обов'язково заповнити форму Акта повернення товару та Заяву на повернення грошових коштів. Для того, щоб отримати форму Акту повернення товару та форму Заяви на повернення грошових коштів, зв'яжіться з нами за телефоном 0800 503010, і ми надішлемо їх Вам електронною поштою.

 

Заповнені Акт та Заяву, разом з копією паспорта, ідентифікаційного коду (ІПН) та копією товарного чека, покладіть  до коробки з товаром та відправте нам «Новою Поштою». Після цього обов'язково надішліть на електронну пошту dolce-gusto@novaposhta.ua повідомте за номером 0800 503010 номер товарно-транспортної накладної «Нової Пошти», щоб ми якнайшвидше отримали товар.


Обмін і повернення товарів належної якості здійснюються за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу і лише за умови збереження товарного вигляду, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Повернення грошових коштів проводиться автоматично протягом 7 робочих днів після отримання товару і обробки вашого звернення.


Всі заяви і акти на повернення коштів повинні бути заповнені тільки із зазначенням особистих даних: (ПІБ, копії паспорта, копії ІПН та ін.).

Як я можу змінити адресу доставки чи замовлення після завершення його оформлення?

Ви можете скорегувати дані, коли вам зателефонує менеджер, щоб підтвердити деталі замовлення.

 

 

Усунення несправностей

Я не можу перейти за посиланням, яке було надіслано на мій е-мейл

Якщо посилання не працює, будь ласка, скопіюйте його та вставте у віконце вашого інтернет-браузера.

Якщо посилання не працює, будь ласка, переконайтесь що термін його дії не завершився. Різні провайдери встановлюють терміни дії посилань, як правило в проміжку від 60 до 90 діб, тобто надають достатньо часу для підтвердження вашої реєстрації. Якщо термін дії вашого посилання вичерпано, будь ласка, зареєструйтесь знову.

У мене є проблеми з переглядом веб-сайту

Для того, щоб користуватись цим веб-сайтом, cookies мають бути встановлені на вашому комп'ютері.
- Перейдіть до ‘Налаштування’ у вашому браузері.
- Виберіть  ‘Інтернет-опції’.
- Відкорегуйте ваші налаштування безпеки чи приватності таким чином, щоб використання cookies було дозволено.

Веб-сайт не буде коректно працювати без цього. Для Apple Macs, будь ласка, зв'яжіться зі своїм технічним консультантом, щоб він допоміг це налаштувати.

Якщо проблему не вдалось усунути, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800503010.

Як я можу увійти в систему?

Для входу в обліковий запис, все що вам потрібно, це натиснути на клавішу "Мій обліковий запис" в правому верхньому куту цієї сторінки. Введіть пароль та е-мейл адресу та натисніть " Увійти".

Як я можу відписатись від розсилки NESCAFE® Dolce Gusto®?

Щоб відписатись, ви можете просто натиснути на посилання "відписатись", яке знаходиться в кожному отриманому від нас листі.  Крім того, ви можете зателефонувати до нашої Гарячої лінії та повідомити про ваше небажання отримувати розсилку чи відправити електронного листа поштою.
Будь ласка, зауважте, що в такому випадку у вас не буде змоги отримувати від нас інформацію.

Ми сподіваємось, що ви залишитесь з нами. Залишаючись нашим підписником ви матимете змогу:
- Бути першим, хто дізнається про наші новинки та запуски нових продуктів та смаків.

- Отримувати поради по догляду за вашою кавомашиною                            

- Приймати участь в акціях та користуватись спеціальними пропозиціями.

Будь ласка, залишайтесь з нами. Згідно з нашими процедурами, ви можете отримати певну комунікацію протягом місяця.

Моя машина перестала працювати

Просто натисніть тут, щоб переглянути відео з інструкцією по проведенню процедури очищення вашої кавомашини. Якщо процедура очищення не призвела до розблокування кавомашини, будь ласка, зателефонуйте нам за номером 0800503010.

У мене є проблеми із заповненням форми реєстрації контакту / телефонного номеру, я можу надіслати е-мейл?

Використовуючи форму реєстрації контакту, у нас є більше можливостей реагувати на ваші запити та пропозиції. Однак, якщо ви надаєте перевагу листуванню поштою, ви можете надіслати нам лист чи зателефонувати за номером 0800503010.